Munkhtsetseg GANKHUYAG

Bakalářská práce

Marketingový výzkum výroby nového produktu a jeho možnosti při uplatnění na trhu

Marketing research on the production of new product and its possibilities for exercising market
Anotace:
Ve své práci se zabývám problematikou marketingového výzkumu, konkrétně marketingo-vého výzkumu nového produktu a jeho možnosti při uplatnění na trhu. Cílem práce je, kromě shromáždění dostupných teoretických východisek, analýza vybraného podniku, kte-rým je Nirvana systems s.r.o. Byl vypracován dotazník a následně provedena analýza zájmu zákazníků o nové vybavení - čtyřkolku. Na základě provedené …více
Abstract:
My thesis is focused on the issue of marketing research , concretely marketing research of new product and its potenciál for application in the market.The aim of mz thesis is gathe-ring of available theoretical data and above all analysis of a chosen company Nirvana sys-tems Ltd.There was elaborated a questionnaire and performed research of customers inte-rest in a new product line.On the basis of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2010
Identifikátor: 15565

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2010
  • Vedoucí: prof. PhDr. Vladimír Šefčík, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

GANKHUYAG, Munkhtsetseg. Marketingový výzkum výroby nového produktu a jeho možnosti při uplatnění na trhu. Uherské Hradiště, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 15. 05. 2030

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta logistiky a krizového řízení
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe