Munkhtsetseg GANKHUYAG

Bachelor's thesis

Marketingový výzkum výroby nového produktu a jeho možnosti při uplatnění na trhu

Marketing research on the production of new product and its possibilities for exercising market
Abstract:
Ve své práci se zabývám problematikou marketingového výzkumu, konkrétně marketingo-vého výzkumu nového produktu a jeho možnosti při uplatnění na trhu. Cílem práce je, kromě shromáždění dostupných teoretických východisek, analýza vybraného podniku, kte-rým je Nirvana systems s.r.o. Byl vypracován dotazník a následně provedena analýza zájmu zákazníků o nové vybavení - čtyřkolku. Na základě provedené …more
Abstract:
My thesis is focused on the issue of marketing research , concretely marketing research of new product and its potenciál for application in the market.The aim of mz thesis is gathe-ring of available theoretical data and above all analysis of a chosen company Nirvana sys-tems Ltd.There was elaborated a questionnaire and performed research of customers inte-rest in a new product line.On the basis of …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 5. 2010
Identifier: 15565

Thesis defence

  • Date of defence: 11. 6. 2010

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

GANKHUYAG, Munkhtsetseg. Marketingový výzkum výroby nového produktu a jeho možnosti při uplatnění na trhu. Uherské Hradiště, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 15. 05. 2030

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta logistiky a krizového řízení
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe