Projekt marketingové koncepce ve vztahu zákazník - prodejce firmy Slovenské magnezitové závody Jelšava a. s. – Štefan KORIM
Štefan KORIM
Diplomová práce
Projekt marketingové koncepce ve vztahu zákazník - prodejce firmy Slovenské magnezitové závody Jelšava a. s.
Marketing conception project in relation to customer - seller of the company SMZ joint stock company Jelšava
Anotace:
Marketing predstavuje jednu z najdôležitejších činností podniku. V dnešnej dobe zákazníkom nerozumieme len {\clqq}niekoho``, kto nakupuje naše produkty, ale chápeme ho ako neopakovateľnú individualitu s jeho špecifickými potrebami. Pokiaľ si firma chce udržať svojich zákazníkov musí im ponúknuť viac ako konkurencia. Každý vzťah vyžaduje porozumenie, a pokiaľ niektorá zo strán nevidí u svojho partnera …víceAbstract:
Marketing is one of the most important operations. Nowadays customer is not only someone who buys products but wee see him like unrepeatable indiviuality with all his specific needs. Company which would like to keep the customer must offer more than competitors. Each relation needs understanding from both sides and if one of them doesn{\crq}t see willing to meet necessity starts looking after another …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2005
Zveřejnit od: 11. 5. 2015
Identifikátor:
1854
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2005
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KORIM, Štefan. \textit{Projekt marketingové koncepce ve vztahu zákazník - prodejce firmy Slovenské magnezitové závody Jelšava a. s.}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2005. Dostupné z: https://theses.cz/id/lec6lk/.
Jak správně citovat práci
KORIM, Štefan. Projekt marketingové koncepce ve vztahu zákazník - prodejce firmy Slovenské magnezitové závody Jelšava a. s.. Zlín, 2005. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 11. 05. 2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 11. 5. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Riadenie vzťahov so zákazníkom – súčasť marketingu vo vybranej inštitúci
Lívia Tomášková -
Riadenie vzťahov so zákazníkmi v praxi
Martin Schwantzer -
Riadenie vzťahov so zákazníkmi vo vybranej banke
Tomáš Michálek -
Vybrané aspekty bankového marketingu v podmienkach SR - Riadenie vzťahov so zákazníkmi
Dominika Galliková -
Moderné riadenie vzťahov so zákazníkom ako cesta prosperity spoločnosti
Marianna Morvaiová -
Riadenie vzťahov so zákazníkom vo finančnej spoločnosti
Miloš Gramblička -
Riadenie vzťahov so zákazníkmi (CRM) vo finančnej inštitúcií
Štefan Giertl -
Systém riadenia vzťahov so zákazníkmi nebankových subjektov v podmienkach SR
Beata Šarkanová