Kristýna HEIDLEROVÁ

Master's thesis

Specifika reklamy zaměřené na ženy

Advertisement specifications focused on women
Anotácia:
Předkládaná diplomová práce charakterizuje specifické znaky reklamy zaměřené na ženy. Výchozím materiálem byly časopisy Blesk pro ženy, Burda, Joy a InStyle. Práce se zabývá reklamou obecně, její neverbální stránkou, ale především zkoumá reklamu z jazykového hlediska. Zaměřuje se na typickou slovní zásobu reklamních textů cílených na ženské publikum.
Abstract:
This dissertation describe specific feature of advertisement focused on women. Source material was the magazines Blesk pro ženy, Burda, Joy a InStyle. This work is concerned generally with advertisement, next with nonvebal aspect of the advertisement but firstly focuses on linguistic acpect of the advertisement.
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2011
Identifikátor: 36594

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: PhDr. Jaroslava Nováková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HEIDLEROVÁ, Kristýna. Specifika reklamy zaměřené na ženy. Plzeň, 2011. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 18. 04. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogická