Bc. Eva Karimová

Bakalářská práce

Role sponzoringu na tvorbě image značky

The role of sponsoring the creation of brand image
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá popisem současného stavu sponzoringu. Využívá prostředků marketingového výzkumu ke sledování těchto sponzorských aktivit a jejich vlivu na image značky. V teoretické části se práce věnuje pojmům: značka, image značky, sponzoring, marketingový výzkum.. V analytické části práce jsem provedla marketingový průzkum formou dotazování.
Abstract:
This Bachelor thesis is focused around describing the current situation in the sponsoring area. It uses means of marketing research to observe these activities and their influence on the brand image. In the theoretical part the theses revolves around terms such as brand, image, sponsoring, marketing research. In the analytical part I have conducted a survey.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2017
  • Vedoucí: PhDr. Adolf Vodrážka
  • Oponent: PhDr. Ladislav Lašek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní