Pomůcky pro rozvoj zrakového vnímání u dětí raného věku – Kateřina MIKULOVÁ
Kateřina MIKULOVÁ
Bakalářská práce
Pomůcky pro rozvoj zrakového vnímání u dětí raného věku
Aids for the development of visual perception for young children
Anotace:
Tato bakalářská práce se ve své teoretické části věnuje dítěti od narození do 7 let se zrakovým postižením a jeho rodině. Dále se zabývá ranou péčí, která rodině poskytuje potřebnou podporu a pomůcky, díky kterým rodina i raná péče podporují u dítěte rozvoj zrakového vnímání. Hlavním cílem této bakalářské práce je popsat rozvoj zrakového vnímání a analyzovat jej u dětí raného věku. Praktická část je …víceAbstract:
The theoretical part of this bachelor thesis is devoted to a child from birth to 7 years old with visual impairment and his/her family. It also deals with early care, which provides the family with the necessary support and aids through which the family and early care support the child's development of visual perception. The main aim of this bachelor thesis is to describe the development of visual …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Hana Novohradská
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MIKULOVÁ, Kateřina. Pomůcky pro rozvoj zrakového vnímání u dětí raného věku. Ostrava, 2023. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Pracovní listy jako učební pomůcka pro rozvoj osobnostních a sociálních dovedností žáka v hodinách občanské výchovy
Linda Skalníková -
Využití pomůcek u dětí se sluchovým postižením pro rozvoj komunikačních dovedností
Leontýna Prchalová -
Psychomotorická hra jako pomůcka pro rozvoj komunikačních dovedností u dětí
Tereza Lávičková -
Hry a pomůcky pro rozvoj koordinace ruka-oko v prostředí MŠ
Jitka VLACHOVÁ -
Pomůcky pro rozvoj dítěte s těžkým sluchovým postižením
Věra Trejbalová -
Didaktické pomůcky pro rozvoj předčtenářské gramotnosti
Jana HLAVOVÁ -
Specifické pomůcky pro rozvoj hmatového vnímání dětí v MŠ
Bohuslava KRŇOULOVÁ -
Pomůcky pro rozvoj komunikačních dovedností v mateřské škole
Kristýna Bauerová