Marketingový plán firmy Grand Tailor se zaměřením na problematiku osobního prodeje – Miroslav Sobocik
Miroslav Sobocik
Bachelor's thesis
Marketingový plán firmy Grand Tailor se zaměřením na problematiku osobního prodeje
Marketing plan of company Grand Tailor focused on personal selling
Abstract:
SOBOCIK, M. Marketingový plán firmy Grand Tailor se zaměřením na problematiku osobního prodeje. Bakalářská práce. Brno, 2016.Cílem práce je vyhotovení marketingového plánu pro zakládanou společnost Grand Tailor s.r.o. v oblasti zakázkového prodeje košil na míru. Na základě analýzy vnějšího prostředí a dotazníkového šetření byla vyhotovena komunikační politika, jejíž významnou částí je osobní prodej …moreAbstract:
SOBOCIK, M. Marketing plan of company Grand Tailor focused on personal selling. Brno, 2016.Aim of the thesis is creation of marketing plan for tailor-made shirt sales company. Promotional politics were created based on analysis of external environment and surveys. Decisive factor of those politics is personal selling, supported by other promotional activities. Conclusions of the thesis and also arguments …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 1. 2017
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Šárka Stojarová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SOBOCIK, Miroslav. \textit{Marketingový plán firmy Grand Tailor se zaměřením na problematiku osobního prodeje}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2017. Available from: https://theses.cz/id/lekt8u/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and management / Economics and Management
Theses on a related topic
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights