Bc. Jakub Židlický

Bakalářská práce

Metodiky průzkumu spokojenosti zákazníků a identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků

Methods for surveying customer satisfaction and the identification of customer needs, requirements and expectations
Anotace:
Bakalářská práce „Metodiky průzkumu spokojenosti zákazníků, identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků“ je koncipována do dvou částí: teoretické a praktické. Teoretická část se zaměřuje na vymezení základních pojmů, které vyplývají z názvu práce, tedy: spokojenost zákazníků, potřeby zákazníků, požadavky zákazníků, očekávání zákazníků, průzkum spokojenosti a jeho metody měření a marketingový …více
Abstract:
Bachelor thesis “Methods of surveying customer satisfaction and the identification of customer needs, requirements and expectations” is divided into two part: theoretical and practical. The theoretical part focuses on fundamental concepts that derive from the name of work, namely: customer satisfaction, customer needs, customer requirements and customer expectations, satisfaction survey and measurement …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 11. 2013
  • Vedoucí: Ing. Miloslav Šašek
  • Oponent: PhDr. Petr Váňa

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní