Veronika Rejčová

Bakalářská práce

Marketing v neziskovém sektoru

Marketing of non-profit sector
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na marketing v neziskovém sektoru, zejména na specifické nástroje marketingové komunikace užívané v této oblasti. Hlavním cílem práce je analýza marketingových nástrojů ve vybrané neziskové organizaci a následné navržení optimálních změn a inovací. Práce je rozdělena na část teoretickou a část s případovou studií.
Abstract:
This bachelor thesis focuses on marketing in the non-profit sector, especially on specific marketing communication tools used in this field. The main aim of the work is to analyze marketing tools in a selected non-profit organization and to suggest optimal changes and innovations. The paper is divided into the theoretical part and the case study part.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2018
  • Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
  • Oponent: Ing. Pavla Varvažovská, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní