Bc. Martina Horáčková

Diplomová práce

Model zákaznické segmentace vybraného podniku na trzích B2B

Customer Segmentation Model of the Selected Company on B2B Markets
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá návrhem segmentačního modelu a vytvořením relevantního marketingového mixu společnosti O2 Czech Republic a.s., která nabízí své služby na trzích B2B v oblasti telekomunikací. K popisu společnosti a jejího umístěný na telekomunikačním trhu byla použita situační analýza. Analýzou marketingového prostředí bylo popsáno vnitřní, blízké a vzdálené prostředí podniku. Za pomoci …více
Abstract:
The diploma thesis is focused on creation of a segmentation model with a relevant marketing mix of O2 Czech Republic a.s. The company offers its services in B2B telecommunication markets. A situation analysis was used to describe the company and its situation on the telecommunication market. The analysis of the marketing environment describes the internal, close and remote environment of the enterprise …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2018
  • Vedoucí: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
  • Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní