Percepce crowdfundingových kampaní pro neziskový sektor: eye-trackingový experiment – Markéta Veselková
Markéta Veselková
Bakalářská práce
Percepce crowdfundingových kampaní pro neziskový sektor: eye-trackingový experiment
Perceptions of crowdfunding campaigns for the non-profit sector: an eye-tracking experiment
Anotace:
Veselková, M. Percepce crowdfundingových kampaní pro neziskový sektor: eye-trackingový experiment. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2023. Bakalářská práce se zabývá zkoumáním vlivů určitých vizuálních prvků na případné podporovatele crowdfundingových projektů neziskových organizací a jejich rozhodnutí o podpoření. Výběr ovlivňující prvků vychází z podnětů prospektové teorie a efektu …víceAbstract:
Veselková, M. Perceptions of crowdfunding campaigns for the non-profit sector: an eye-tracking experiment. Bachelor thesis. Brno: Mendel University, 2023. The bachelor thesis investigates the effects of certain visual elements on potential supporters of crowdfunding projects of non-profit organizations and their decision to support them. The selection of influential elements is based on the propositions …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 6. 2023
- Vedoucí: Ing. Stanislav Mokrý, Ph.D.
- Oponent: Lubor Lacina, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VESELKOVÁ, Markéta. \textit{Percepce crowdfundingových kampaní pro neziskový sektor: eye-trackingový experiment}. Online. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/lep16u/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / specializace:
Ekonomika a management / Lidské zdroje
Práce na příbuzné téma
-
Daňové a účtovné aspekty neziskovej organizácie v Českej republike a Slovenskej republike
Natália Földiová -
Marketing of non-profit organization
Lejla Rašić -
The economic analysis of the selected non-governmental non-profit organization
Gizem Kup -
The role of socio-cultural factors of a selected country for developing marketing communication tools of a selected company: A case study
Barbora Flegelová -
Crowdfunding
Adéla Sotonová -
Crowdfunding (nejen) v době pandemie
Tomáš Krtička -
Crowdfunding jako způsob úspěšného financování projektu
Dominika Krejčů -
Crowdfundingový projekt v neziskové organizaci Slunečnice
Adéla Olšinová