Marketingové komunikace libovolné společnosti – Bc. Lucie Mundilová, DiS.
Bc. Lucie Mundilová, DiS.
Bachelor's thesis
Marketingové komunikace libovolné společnosti
Marketing Communication of any Company
Abstract:
MUNDILOVÁ, Lucie. Marketingové komunikace libovolné společnosti. Bakalářská práce. Vysoká škola hotelová. Praha: 2019. 89 stran. Cílem bakalářské práce je analyzovat úroveň marketingové komunikace vybrané společnosti včetně identifikace rezerv a možnosti jejich posílení do budoucna. V teoretické části jsou na základě odborné literatury definovány základní pojmy, tedy definice a hlavní význam marketingu …moreAbstract:
MUNDILOVÁ, Lucie. Marketing Communication of any Company. Bachelor´s dissertation. The Institute of Hospitality Management. Prague: 2019. 89 pages. The aim of this bachelor thesis is to analyze the level of marketing communication of the selected company including identification of reserves and possibilities of their strengthening in the future. The theoretical part defines the basic marketing terms …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 11. 2019
Identifier:
https://is.vsh.cz/th/aejg5/
Thesis defence
- Date of defence: 28. 1. 2020
- Supervisor: Ing. Jan Mastný
- Reader: doc. Mgr. Ing. Karel Chadt, CSc.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Bachelor programme / field:
Gastronomy, Hotel Management and Tourism / Hospitality Management (Study in Czech)
Theses on a related topic
-
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Vliv digitalizace na marketing firmy x
Le Le -
Marketing ve veřejném prostoru
Ayya Eldysheva -
Marketing fotbalového klubu SK Slavia Praha
Michal Sak -
Knižní marketing v případové studii společnosti Albatros Media, a. s. a jejích nakladatelských brandů
Sabina Minářová -
Marketing obcí a regionů
Emil Wedlich -
Marketingová komunikace v online prostředí vybrané firmy
Natálie Vačevová -
MARKETING COMMUNICATION MIX OF THE SELECTED REGION
Valeria Melynicsenko