Jan VETÝŠKA

Bakalářská práce

Tvorba marketingového mixu začínající cestovní kanceláře se zaměřením na produktový mix

Marketing mix development for a starting tour operator with focus on product mix
Anotace:
Tato bakalářská práce analyzuje stav na trhu cestovního ruchu a na základě zpracovaných analýz vytváří nový produktový mix pro nově začínající cestovní kancelář. Práce je rozdělena na dvě části. V první, teoretické části, se zaměřuje na popis základních pojmů a charakterizuje jednotlivé části trhu, na problematiku produktového mixu, zaměřuje se na určitý segment trhu a vybírá cílovou skupinu. Jsou …více
Abstract:
This bachelor work analyses the actual state of the travel movement market and creates a new product mix based on the analysis. The work is divided into two parts. First, theoretical part, concerns description of basic notions, describes each part of the market, product mix problems, takes a deeper look at a specific segment of market and chooses its target group. There are used secondary sources. …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2011
Identifikátor: 41812

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Jan Tlučhoř

Citační záznam

Jak správně citovat práci

VETÝŠKA, Jan. Tvorba marketingového mixu začínající cestovní kanceláře se zaměřením na produktový mix. Plzeň, 2011. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 05. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická