Analýza kampaně při volbě prezidenta České republiky v roce 2013 – Bc. Vojtěch VANSA
Bc. Vojtěch VANSA
Diplomová práce
Analýza kampaně při volbě prezidenta České republiky v roce 2013
The Analysis of campaign for presidential elections in the Czech republic in 2013
Anotace:
V práci jsem zkoumal kampaň před prvními přímými volbami prezidenta České republiky v roce 2013. Kampaň jsem analyzoval především z pohledu představených teoretických konceptů, kterými byly tři fenomény moderního vedení kampaně (negativní kampaň, amerikanizace předvolební kampaně, permanentní kampaň) a tři modely politického marketingu (podle J. Lees-Marshment, B. Newmana a R. Ormroda)Abstract:
In my diploma thesis I have dealt with the campaign before firstdirect presidential elections in the Czech republic in 2013. I have analyzed this campaign from the view of three phenomenons of political campaigns and three models of political marketing.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2014
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. PhDr. Ladislav Cabada, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VANSA, Vojtěch. Analýza kampaně při volbě prezidenta České republiky v roce 2013. Plzeň, 2014. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta filozofická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta filozofickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta filozofickáMagisterský studijní program / obor:
Politologie / Politologie
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová stratégia Donalda J. Trumpa v prezidentských voľbách 2016 a trendy politického marketingu
Eliška Bukovičová -
Volby 2006 - Volební strategie a využívání politického marketingu v České republice
Anna Matušková -
Nástroje politického marketingu a jejich využití v předvolební kampani při prezidentských volbách 2013 v České republice
Alžběta Stillerová -
Teorie a praxe politického marketingu
Lenka Vondráčková -
Moderní nástroje internetového marketingu
Kateřina Bimková -
Politický marketing
Lukáš Jíra -
Politický marketing a volební kampaně v ČR
David Passler -
Analýza komunikace hnutí "ANO 2011" na základě teorií politického marketingu a populismu
Martin URBANÍK