Možnosti využití PPC reklamy pro firmu při uplatňování online marketingu – Bc. Jitka Komárková
Bc. Jitka Komárková
Master's thesis
Možnosti využití PPC reklamy pro firmu při uplatňování online marketingu
Use of PPC advertising model as a company's online marketing tool.
Abstract:
Diplomová práce na téma "Možnosti využití PPC reklamy pro firmu při uplatňování online marketingu" se zabývá soudobým přístupem k segmentaci a oslovování potenciálních zákazníků prostřednictvím moderních technologií. Teoretická část práce nastiňuje vývoj marketingu v čase, porovnává jednotlivé marketingové nástroje, nabízí pohled na nejrůznější přístupy ke komunikačním strategiím s uvedením reálných …moreAbstract:
The diploma thesis focused on "Use of PPC advertising model as a company's online marketing tool" deals with current attitude to segmentation and addressing potential customers via modern technologies. The theoretical part of the thesis outlines the development of marketing in time, compares individual marketing tools, offers a perspective on various approaches to communication strategies, giving real …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 12. 2017
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Otakar Ungerman, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOMÁRKOVÁ, Jitka. \textit{Možnosti využití PPC reklamy pro firmu při uplatňování online marketingu}. Online. Master's thesis. Liberec: Technical University of Liberec, Faculty of Economics. 2017. Available from: https://theses.cz/id/lf9u0z/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Komárková, Jitka. Možnosti využití PPC reklamy pro firmu při uplatňování online marketingu. Liberec, 2017. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnical University of Liberec
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Business Administration
Theses on a related topic
-
Internetový marketing a E-commerce podnikání
David Bernard -
E-commerce Strategy and Online Marketing of Ellex Company
Barbora Dolanská -
Efektivita PPC reklamy při zavádění nové e-commerce služby
Martin Sviták -
Nastavení a vyhodnocení PPC kampaně
Jiří Procházka
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights