Jednotný vizuální styl firemní grafiky – Jana Fojtková
Jana Fojtková
Bachelor's thesis
Jednotný vizuální styl firemní grafiky
A Uniform Visual Style of Corporate Graphics
Anotácia:
Cílem této bakalářské práce je upozornit na důležitost jednotné firemní grafiky a navrhnout ucelený koncept firemního designu. Teoretická část práce je zaměřena na obecný popis korporátní identity, je vysvětleno její rozdělení a to, jak se používá. Dále vysvětluje, jak přistupovat ke tvorbě firemního loga a k následné tvorbě grafického manuálu. Část práce se zaměřuje také na popis tvorby akcidenčních …viacAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to highlight the importance of uniform corporate graphics and to propose a coherent concept of corporate design. The theoretical part of the thesis is focused on the general description of corporate identity, its division and how it is used is explained. It also explains how to approach the creation of a corporate logo and the subsequent creation of a graphic manual …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Tomáš Sysala, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Fojtková, Jana. Jednotný vizuální styl firemní grafiky. Zlín, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Applied InformaticsBachelor programme / odbor:
Informační technologie v administrativě / Information Technologies in Administration
Práce na příbuzné téma
-
Corporate identity, design manual
Hana Škvařilová -
Vizuální identity českých měst a jejich využití v praxi
Petr Markulček -
Návrh vizuální identity pro oddíl Karate Bakov nad Jizerou
Eliška Vavřenová -
Corporate Identity Design
Petra Železná -
Návrh brand manuálu vizuální identity digitální agentury AMI Digital s. r. o.
Maksym Bilousov -
Návrh firemní identity pro nutriční centrum
Iveta Pokorná -
Logo jako součást korporátní identity
Jindřich KEKA -
Užitá grafika: vytvoření loga a grafického manuálu pro konkrétní instituci
Tereza URBÁNKOVÁ