Martin Lepař
Master's thesis
Tvorba konceptu category managementu
Creating the Concept of Category Management
Abstract:
Cílem této práce je stanovit postup tvorby konceptu v category managementu a aplikovat jej na příkladu již existujícího sortimentního konceptu ve vybrané maloobchodní společnosti. V teoretické části práce jsou popsány základní východiska category managementu, merchandisingu a dalších souvisejících disciplín a jejich vliv na tvorbu konceptů. Praktická část zahrnuje podrobný popis tvorby konceptu, realizovaného …moreAbstract:
The goal of this thesis is to define proces of creating the concept of category management and to apply the proces via existing assortment concept of certain retail company. The theoretical part covers basics of category management, merchandising and other related disciplines and its influence to creating concepts. Practical part includes detailed description of creating the concept, realized by retail …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 1. 2012
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/35854
Thesis defence
- Date of defence: 31. 5. 2013
- Supervisor: Marie Hesková
- Reader: Michal Čapek
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/35854
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Využití rozhodovacích stromů v cílené reklamě
Michal Freyvald -
The role of Brick-and-mortar store in an omnichannel shopping experience of Generation Z within the fashion industry
Kuspakova Kuspakova -
Space management v oblasti správy budov
Martin Pustějovský