Petra JEČNÁ

Bakalářská práce

Segmentace trhu Činoherního studia v Ústí nad Labem

The market segmentation of Činoherní studio in Ústí nad Labem
Anotace:
Cílem bakalářské práce je identifikovat zákazníky Činoherního studia v Ústí nad Labem z hlediska vybraných kritérií. Segmentace trhu se hlavně zaměřuje na demografické, socioekonomické a behaviorální charakteristiky. Dané divadlo nemá přesně stanovenou cílovou skupinu (segmentaci trhu), což znamená, že divadlo neumí přesně zaměřit svůj produkt na cílového zákazníka. V práci jsou zkoumána segmentační …více
Abstract:
The aim of the bachelor thesis is to identify the customers of the Činoherní studio in Ústí nad Labem in terms of the selected criteria. The market segmentation mainly focuses on demographic, socio-economic and behavioral characteristics. The theatre doesn´t have an exactly defined target group (market segmentation), which means that the theatre can´t precisely focus their product at the target customer …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Michaela Jánská, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

JEČNÁ, Petra. Segmentace trhu Činoherního studia v Ústí nad Labem. Ústí nad Labem, 2018. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Fakulta sociálně ekonomická

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management