Bc. Libor Jedlička

Bachelor's thesis

Fenomén sportovní reklamy

Phenomenon of Sports Advertising
Anotácia:
Bakalářská práce je věnována, jak název napovídá, sportovní reklamě, jejím druhům, dále také sponzoringu a merchandisingu. K tomu, aby mohla být pochopena úloha sportovní reklamy, byla rozdána anketa na téma sportovní reklamy respondentům v České republice a v USA. Hlavním cílem této práce je tedy vyhodnotit anketu a na základě výsledků z obou zemí popsat, jak sportovní reklama ovlivňuje spotřebitele …viac
Abstract:
The thesis is dedicated as the name prompts sports advertising, types, then sponsorship and merchandising. In order to be understood the role of sports advertising a questionnaire was distributed on sports advertising respondents in the Czech Republic and the USA. The main objective of this work is to evaluate the questionnaires and the results from both countries describe as sports advertising influences …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 12. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 1. 2013
  • Vedúci: Mgr. Viktor Pruša
  • Oponent: Mgr. Oldřich Racek, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studií

Masaryk University

Faculty of Sports Studies

Bachelor programme / odbor:
Physical Education and Sport / Management in Sport