Bc. Libor Jedlička
Bachelor's thesis
Fenomén sportovní reklamy
Phenomenon of Sports Advertising
Anotácia:
Bakalářská práce je věnována, jak název napovídá, sportovní reklamě, jejím druhům, dále také sponzoringu a merchandisingu. K tomu, aby mohla být pochopena úloha sportovní reklamy, byla rozdána anketa na téma sportovní reklamy respondentům v České republice a v USA. Hlavním cílem této práce je tedy vyhodnotit anketu a na základě výsledků z obou zemí popsat, jak sportovní reklama ovlivňuje spotřebitele …viacAbstract:
The thesis is dedicated as the name prompts sports advertising, types, then sponsorship and merchandising. In order to be understood the role of sports advertising a questionnaire was distributed on sports advertising respondents in the Czech Republic and the USA. The main objective of this work is to evaluate the questionnaires and the results from both countries describe as sports advertising influences …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 12. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/swobt/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 1. 2013
- Vedúci: Mgr. Viktor Pruša
- Oponent: Mgr. Oldřich Racek, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studiíMasaryk University
Faculty of Sports StudiesBachelor programme / odbor:
Physical Education and Sport / Management in Sport
Práce na příbuzné téma
-
The Language of Advertising Sports Nutrition and Supplements
Lukáš KALETA -
Sponzoring a sportovní reklama hokejové soutěže
Ondřej Hudec -
Sponzoring a reklama ve sportu
Lenka Schettlová -
Reklama ve sportovním odvětví (podrobný rozbor průběhu a účinků konkrétního případu)
Tomáš Gärtner -
The Language of Advertising Sports Nutrition and Supplements
Lukáš KALETA -
Sociálně-etické aspekty sportovní reklamy a sponzoringu
Jan Loník -
Sportovní reklama a sponzoring v cyklistice
Sebastián Skřivánek -
Sociálně-etické aspekty sportovní reklamy a sponzoringu
Jan Dráb