Psychologická analýza obsahu reklamy – Bc. Vlasta Slezarová
Bc. Vlasta Slezarová
Bakalářská práce
Psychologická analýza obsahu reklamy
The Psychological Commercial Content Analysis
Anotace:
Předkládaná bakalářská práce se zabývá psychologickou analýzou konkrétního obsahu televizní reklamní kampaně, která propaguje výrobek zdravé výživy. Komerční sdělení využívá k oslovení publika důvěryhodnost veřejně známé a úspěšné osobnosti. Příkladem takovéto reklamy je televizní spot na výrobek Actimel společnosti Danone s rychlobruslařkou Martinou Sáblíkovou. Teoretická část práce se zabývá analýzou …víceAbstract:
Bachelor thesis concerns itself with the psychological commercial content analysis, which promotes the nutritional health product. To reach an audience the commercial advertisement use the credibility of publicly known and successful personalities. As an example of such advertising is Danone‘s television advert for Actimel with speed skater Martina Sáblíková. Theoretical part of thesis deals with the …víceKlíčová slova
televizní reklama psychologický vliv reklamy zdravá strava zdravý životní styl spotřební chování příjemce reklamního sdělení osobnost sportovce v reklamě TV Advertising psychological impact of advertising healthy life-style consumer behaviour recipient of advertising message famous athletes in advertising
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 9. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ykgla/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 11. 2013
- Vedoucí: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
- Oponent: PhDr. Marie Koubová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Psychological impact of working from home on scientific and academic workers during the COVID-19 pandemic
SVITLANA POTAPENKO -
Czech Consumers' Perceptions of Gender Stereotypes in Advertising
Natálie Hofmanová -
Osobnost sportovce v reklamě
Radek Opletal -
Poruchy příjmu potravy v krasobruslení a osobnost sportovce
Kristýna Galová -
Role perfekcionismu a vybraných osobnostních charakteristik v kontextu subjektivně vnímané míry přetrénování v týmových sportech
Radek Šíp -
Analýza vývoje výkonnosti v ČR v běhu na 3000 m překážek mužů od roku 1945 po současnost
Jan BLÁHA -
Děti jako příjemci reklamního sdělení
Aneta Hanková -
Efektivní využití humoru v televizní reklamě
Ladislav Kývala