Faktory ovlivňující přijetí či odmítnutí reklamy zákazníkem společnosti – Bc. Jaroslav Hanek
Bc. Jaroslav Hanek
Bakalářská práce
Faktory ovlivňující přijetí či odmítnutí reklamy zákazníkem společnosti
Factors influencing acceptance or rejection of advertising customers
Anotace:
Předmětem této bakalářské práce je reklama a faktory, které ovlivňují zákazníka v rozhodnutí, zda reklamu přijme nebo odmítne. Teoretická část je zaměřena především na výklad základních pojmů spojených s reklamou, její tvorbou a prezentací zákazníkům. Praktická část je zaměřena na zjištění faktorů, které ovlivňují zákazníky při rozhodování, zda reklamu přijmou nebo odmítnou. Tyto faktory jsem zjišťoval …víceAbstract:
The topic of this thesis is the commercial and factors that influence the customer in deciding whether to accept or reject advertising. The theoretical part is mainly focused on the interpretation of basic concepts related to commercial, production and presentation to customers. The practical part is focused on finding the factors that influence consumers when deciding whether to accept or reject commercial …víceKlíčová slova
reklama advertising zákazník customer média produkt requirement služba service společnost company
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 7. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/dqz2b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 8. 2012
- Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Oponent: Ing. Eva Matoušková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
IBM Customer Service Innovation
Daria Bruieva -
Advertising a coffee company: A case study of a coffee company highlighting the language elements of English language usage and interpretation.
Anna KUČEROVÁ -
Audience Expectations, Evaluations, and Trust in Czech Public Service Media in a Fragmented Media Environment
Klára Smejkal -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Sanzhar Isakov