Bc. Jaroslav Hanek

Bakalářská práce

Faktory ovlivňující přijetí či odmítnutí reklamy zákazníkem společnosti

Factors influencing acceptance or rejection of advertising customers
Anotace:
Předmětem této bakalářské práce je reklama a faktory, které ovlivňují zákazníka v rozhodnutí, zda reklamu přijme nebo odmítne. Teoretická část je zaměřena především na výklad základních pojmů spojených s reklamou, její tvorbou a prezentací zákazníkům. Praktická část je zaměřena na zjištění faktorů, které ovlivňují zákazníky při rozhodování, zda reklamu přijmou nebo odmítnou. Tyto faktory jsem zjišťoval …více
Abstract:
The topic of this thesis is the commercial and factors that influence the customer in deciding whether to accept or reject advertising. The theoretical part is mainly focused on the interpretation of basic concepts related to commercial, production and presentation to customers. The practical part is focused on finding the factors that influence consumers when deciding whether to accept or reject commercial …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 7. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 8. 2012
  • Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Eva Matoušková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance