Determinanty efektivity pre zvládnutie komunikácie s klientom vo vybranej inštitúcii – Pavol Kanich
Pavol Kanich
Bakalářská práce
Determinanty efektivity pre zvládnutie komunikácie s klientom vo vybranej inštitúcii
Determinants of Efficiency to Handle Communication With Clients in Selected Institutions
Abstract:
The presented thesis provides an overview of the impact of the determinants´ knowledge in the field of cohesion and tension forces on the efficiency of negotiation when using different negotiation strategies, which also include a knowledge the resistance point. Therefore the aim of this work is to analyze the determinants in the field of cohesion and tension forces on the efficiency of negotiation …víceAbstract:
Predkladaná záverečná práca poskytuje prehľad o vplyve poznania determinantov v oblasti kohéznych a tenzných síl na efektivitu rokovania pri využívaní rôznych stratégií jednania, ktorých súčasťou je aj poznanie bodu rezistencie. Cieľom práce je teda analýza determinantov v oblasti kohéznych a tenzných síl na efektivitu rokovania. Prieskumná časť si kladie za úlohu zistiť, ako sú vnímané uvedené faktory …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2013
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/q5ni7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2013
- Vedoucí: Ing. Miroslav Križan
- Oponent: Ing. Adriana Zliechovcová, MBA
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KANICH, Pavol. \textit{Determinanty efektivity pre zvládnutie komunikácie s~klientom vo vybranej inštitúcii}. Online. Bakalářská práce. Praha: AMBIS - vysoká škola, a. s., Bankovní institut vysoká škola SK. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/lg14n0/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SKVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bankovní institut vysoká škola SKBakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Bankovní management
Práce na příbuzné téma
-
CRM- řízení vztahu se zákazníky v praxi
Anna Kučerová -
CRM v éře sociálních médií
Patrik Piščák -
Real-Time Data Integration in CRM: An analysis of its impact on Global Business Performance and Competitive Environment in the Brewery Industry
Ebitimi Anthony Akene -
The Role of Direct Marketing in the CRM Strategy
Kamila Imanbayeva