Kristýna Nulíčková

Bachelor's thesis

Marketingový mix zvoleného podniku

The marketing mix of a chosen company
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového mixu ve zvoleném podniku - v hotelu Svatý Hubert ve Zbraslavicích, který poskytuje ubytovací, stravovací, doplňkové i cateringové služby. Cílem práce je provést analýzu marketingového mixu vybraného podniku a na základě stávajícího marketingového mixu a současné situace na trhu navrhnout vhodné změny. Z analýzy marketingového mixu hotelu a provedené …more
Abstract:
This bachelor thesis deals with the marketing mix of the chosen company - in hotel Svatý Hubert in Zbraslavice, that offers accommodation, catering and additional services. The aim of the thesis is to analyze the marketing mix of the chosen company and to propose appropriate changes based on the current marketing mix and the current market situation. On the based of the hotel marketing mix and competition …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 4. 2019
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Kateřina Kantorová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Nulíčková, Kristýna. Marketingový mix zvoleného podniku. Pardubice, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní

University of Pardubice

Faculty of Economics and Administration

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Operation in Enterprises