Kristýna Nulíčková

Bakalářská práce

Marketingový mix zvoleného podniku

The marketing mix of a chosen company
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového mixu ve zvoleném podniku - v hotelu Svatý Hubert ve Zbraslavicích, který poskytuje ubytovací, stravovací, doplňkové i cateringové služby. Cílem práce je provést analýzu marketingového mixu vybraného podniku a na základě stávajícího marketingového mixu a současné situace na trhu navrhnout vhodné změny. Z analýzy marketingového mixu hotelu a provedené …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with the marketing mix of the chosen company - in hotel Svatý Hubert in Zbraslavice, that offers accommodation, catering and additional services. The aim of the thesis is to analyze the marketing mix of the chosen company and to propose appropriate changes based on the current marketing mix and the current market situation. On the based of the hotel marketing mix and competition …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 4. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Kateřina Kantorová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Nulíčková, Kristýna. Marketingový mix zvoleného podniku. Pardubice, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní

Univerzita Pardubice

Fakulta ekonomicko-správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a provoz podniku