Interaktivní tabule jako prostředek k aktivní výuce českého jazyka ve 3. třídě základní školy – Hana KOČOVÁ
Hana KOČOVÁ
Diplomová práce
Interaktivní tabule jako prostředek k aktivní výuce českého jazyka ve 3. třídě základní školy
Interactive whiteboard as a means to an active teaching Czech language in the 3rd grade elementary school
Anotace:
Hlavním cílem předkládané diplomové práce bylo zjistit přínos interaktivní tabule v hodinách českého jazyka ve třetí třídě základní školy pro žáky i pedagogy v jednotlivých fázích vyučovací hodiny. Diplomová práce se skládá z několika částí. V první teoretické části je nejprve popsán vyučovací proces včetně několika vzdělávacích teorií. Dále je analyzována vyučovací hodina jako jednotka edukačního …víceAbstract:
The aim of the diploma theses was to evaluate the benefits of using the interactive whiteboards in Czech language lessons, held in the third class of the primary school, for both pupils and teachers at different stages of the lesson. The diploma thesis consists of several parts. The theoretical one firstly covers the description of the teaching process, including several educational theories. The lesson …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 3. 2013
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PaedDr. Jaromíra Šindelářová, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOČOVÁ, Hana. \textit{Interaktivní tabule jako prostředek k aktivní výuce českého jazyka ve 3. třídě základní školy}. Online. Diplomová práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/lg7mux/.
Jak správně citovat práci
KOČOVÁ, Hana. Interaktivní tabule jako prostředek k aktivní výuce českého jazyka ve 3. třídě základní školy. Ústí nad Labem, 2013. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Role ruského jazyka jako zprostředkovatele výuky češtiny jako cizího jazyka pro žáka s OMJ
Natálie JENÍČKOVÁ -
Ruský jazyk jako podpora adaptace ukrajinských žáků do českého školství
Nela Frelichová -
Interaktivní tabule ve výuce primární matematiky
Renáta KOTASOVÁ -
Využití interaktivní tabule ve výuce matematiky na 2. stupni ZŠ
Alena Zborovská -
Moderní technologie v pedagogice při přípravě výukových podpor předmětu ekologie pro střední průmyslové školy
Jakub Mikula -
Moderní technologie ve výuce české literatury na středních školách
Pavel Dostál -
Dramatická výchova jako vyučovací metoda v předmětu český jazyk a literatura na 2. stupni ZŠ
Magdaléna HLAVÁČKOVÁ -
HODNOCENÍ CHOVANI ZAKU S PORUCHAMI CHOVANI
Jitka Hamerská