Reedukační literatura pro děti se specifickými poruchami učení – Jana KRANICHOVÁ
Jana KRANICHOVÁ
Master's thesis
Reedukační literatura pro děti se specifickými poruchami učení
Re-education literature for children with learning disabilities
Abstract:
Diplomová práce teoreticky popisuje jednotlivé specifické poruchy učení, jejich vztah k percepčně kognitivním funkcím a postupy při jejich reedukaci. V praktické části podává komplexní přehled publikací, určených k reedukaci včetně jejich krátkého vlastního popisu. Výzkumná část zjišťuje spokojenost pedagogů, kteří se zabývají reedukací poruch učení, se současnou nabídkou reedukačních publikací. Práce …moreAbstract:
The thesis theoretically describes individual specific learning difficulties, their relations with perceptually cognitive functions and procedures during their re-education. In practical part it provides comprehensive overview of publications dedicated to re-education including their short descriptions. Research part finds out satisfaction of educators (teachers), who deal with re-education of learning …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2019
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Pavel Svoboda, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
KRANICHOVÁ, Jana. Reedukační literatura pro děti se specifickými poruchami učení. Olomouc, 2019. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationMaster programme / field:
Special Needs Pedagogy / Teaching primary school classes 1 through 5 and special education
Theses on a related topic
-
Rozvoj jazykových dovedností a kompenzace deficitů dílčích funkcí žáků 1. ročníků základní školy
Kateřina HOLUBOVÁ -
Rozvoj komunikačních dovedností u dětí s narušeným vývojem řeči v logopedické třídě
Tereza Kočařová -
Fonologické schopnosti dětí a jejich rozvoj v soukromé a státní mateřské škole
Eva KRUMLOVÁ -
Vliv podpory percepčně kognitivních funkcí u předškoláků na jejich školní zralost a připravenost
Alena VANĚČKOVÁ -
Rozvoj jazykových dovedností a kompenzace deficitů dílčích funkcí žáků 1. ročníků základní školy
Kateřina HOLUBOVÁ -
Orientace v rovině a prostoru u čtyřletých dětí
Monika KOZLOVÁ -
Rozvoj orientace v prostoru a čase u dětí předškolního věku ve speciálních mateřských školách
Anna KŘEPELKOVÁ -
Rozvíjení orientace v prostoru a rovině u dětí předškolního věku
Dagmar Burianová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights