Mezinárodní aktivity sportovních klubů a možnosti expanze – Patrik Indra
Patrik Indra
Bakalářská práce
Mezinárodní aktivity sportovních klubů a možnosti expanze
International activities of sport clubs and expansion possibilities
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou mezinárodní expanze a mezinárodně obchodních aktivit sportovních klubů. První částí této práce je teoretická rešerše, kde jsou vysvětleny základní pojmy potřebné k uchopení daného tématu, dále jsou zde popsány formy, rizika a motivy vstupu na mezinárodní trh. V druhé polovině teoretické části je popsáno, jak funguje obchod a marketing ve sportu, je zde …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the issue of international expansion and international activities of sports clubs. The first section of this work is theoretical research, where an explanation of the basic concepts needed to understand the topic is found. The forms, risks, and motives for entering the international market are also described. The theoretical section continues with a explanation of trade …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jaroslav Demel, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Indra, Patrik. Mezinárodní aktivity sportovních klubů a možnosti expanze. Liberec, 2020. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management mezinárodního obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Komparace vlivových aktivit Ruska a Číny
Jolana Řípová -
Analýza zapojení konkrétního podniku do mezinárodního obchodu
Martina Palyzová -
Analýza pohybových aktivit pracovníků firmy Fortissimo, s. r. o.
Lenka VIČÍKOVÁ -
Pohybová aktivita a volný čas v rámci centra pohybových aktivit Active club
Zdeňka PROKOPOVÁ -
Rozvoj obchodních aktivit podniku Raylyst Solar
Lukáš Kameníček -
Mezinárodní srovnání marketingových aktivit ŠKODA AUTO a.s. na vybraných trzích v rámci marketingové komunikace
Pavel Plíhal -
Projekt získávání zahraničních studentů pro studium na FaME prostřednictvím mezinárodních sportovních aktivit
Michal RUDECKÝ -
Mezinárodní expanze vybraných retailingových firem - vytvoření teoretického modelu
Matouš Pudil
Název
Vložil
Vloženo
Práva