Budování strategie celofiremní marketingové orientace – Bc. Monika Pospíšilová
Bc. Monika Pospíšilová
Bakalářská práce
Budování strategie celofiremní marketingové orientace
Building-wide marketing orientation
Anotace:
„Budování celofiremní marketingové komunikace“. Tak zní téma mé bakalářské práce, ve které se budu zabývat komunikací firmy Playground Travel, cestovní agentury orientující se na extrémní sporty především surfing a snowboarding. Hlavním produktem cestovní agentury jsou zimní snb a letní surfové kempy. Kromě pořádání kempů se agentura soustřeďuje na nabízení ubytovaní formou tzv. Ridershousů, domů situovaných …víceAbstract:
"Building-wide marketing communications." This is the topic of my thesis, which I will deal with communications Playground Travel, travel agency oriented to the extreme sports especially surfing and snowboarding. The main product of the travel agency are snb winter and summer surf camps. In addition to holding camps, the Agency focuses on offering accommodation in so-called Ridershous, homes situated …víceKlíčová slova
Marketingová komunikace Komunikační strategie Marketingový mix Komunikační mix Reklama Podpora prodeje Public Relations Interaktivní marketing Guerilla marketing Virový marketing On-line marketing Internet WEB SEM SEO Event marketing Integrovaná komunikace Firemní identita Firemní značka Cílová skupina Konkurence Image Efektivita Potřeby Přání Kreativita Účinnost Nové trendy Technologie Moderní marketing Netradiční média Reklamní kampaň Marketing Communications Communication strategy Marketing mix Communication mix Advertising Sales Promotion Interactive Marketing Viral marketing online marketing Integrated Communications Corporate Identity Corporate brand Target groups Competition Effectiveness Needs Wishes Creativity Efficiency New Trends Technics Modern Marketing Non-traditional media Ad Campaign Marketingová komunikace Reklamní kampaň Image Netradiční média Marketingová komunikaceKlíčová slova
Komunikační mix Reklama Podpora prodeje Public Relations Interaktivní marketing Guerilla marketing Virový marketing On-line marketing Internet WEB SEM SEO Event marketing Integrovaná komunikace Firemní identita Firemní značka Cílová skupina Konkurence Image Efektivita Potřeby Přání Kreativita Účinnost Nové trendy Moderní marketing Netradiční média Marketingová komunikace
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/oc9es/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 6. 2009
- Vedoucí: Ing. Miloslav Vaňák
- Oponent: PhDr. Petr Váňa
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Využití ambientních médií v marketingové komunikaci
Marek Hodný -
Komunikace Penzijní společnosti České pojišťovny, a.s. při zavedení nového produktu na trh
Pavlína Holcrová -
Vznik nových typů agentur v České republice pro mediální oblast marketingové komunikace
Andrea Vránová -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Marketingová komunikace vybraného podniku
Nikol HÁŽOVÁ -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová