Product placement - právní úprava a jeho místo v marketingové komunikaci – Bc. Alena Palkosková
Bc. Alena Palkosková
Diplomová práce
Product placement - právní úprava a jeho místo v marketingové komunikaci
Product placement - legislation and its place in marketing communications
Anotace:
Diplomová práce na téma „Product placement - právní úprava a jeho místo v marketingové komunikaci“ se zabývá detailním zkoumáním tématu product placement. Obsahem teoretické části diplomové práce je vysvětlení termínu product placement, popis jeho historického vývoje, tuzemská i zahraniční legislativní úprava a aktuální trendy spojené s využitím tohoto nástroje marketingové komunikace. Praktická část …víceAbstract:
The Diploma thesis on "Product placement - legislation and its place in marketing communications" deals with a detailed exploration of product placement. The theoretical part of the thesis includes an explanation of product placement, a description of its historical development, domestic and international legislative frameworks and current trends of using of product placement. The practical part of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/me2ns/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2014
- Vedoucí: JUDr. Radim Pastrňák, Ph.D.
- Oponent: JUDr. Dušan Hebort, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Product placement a jeho využití v rámci integrované marketingové komunikace
Hana Züglerová -
Product placement a jeho využití v rámci integrované marketingové komunikace
Tereza Veldová -
Product placement a jeho využití v rámci integrované marketingové komunikace
Petra Franková -
Product placement a jeho využití v rámci integrované marketingové komunikace
Yuliya Laas -
Product Placement a jeho využití v rámci integrované marketingové komunikace
Robert Novotný -
Využití Product placementu v integrované marketingové komunikaci
Kateřina Pěničková -
Product placement jako marketingový nástroj v současném filmu
Anastasia Shulpina -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová