Analýza produktu – zdroj konkurenční výhody – Bc. Linda Rakytková
Bc. Linda Rakytková
Bakalářská práce
Analýza produktu – zdroj konkurenční výhody
Product Analysis – Competitive Advantage Source
Anotace:
Předmětem bakalářské práce je analýza produktu jakožto zdroje konkurenční výhody. Konkrétním produktem, který je analyzován, je turné kapely Rammstein s názvem Made In Germany. Práce je rozdělena do čtyř částí. V úvodu je zdůvodněna volba tématu, zhodnocení současné situace trhu a popis metod práce. Druhá část se zabývá obecnou teorií analýzy produktu a konkurence a typologií konkurenčních výhod. Třetí …víceAbstract:
The subject of this bachelor´s degree thesis is a product analysis as a source of a competitive advantage. The concrete product which has been analysed, is a tour of the band Rammstein called Made in Germany. The thesis is divided into four parts. The introduction gives a reason for the theme selection, evaluates a current situation of a market and describes used methods. The second part deals with …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ckt8v/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2014
- Vedoucí: Ing. Miloslav Šašek
- Oponent: Mgr. Miloslava Kykalová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Analýza produktu jako zdroje konkurenční výhody z pohledu zákazníka a společnosti. Implementace zjištěných výsledků, metodiky inovace produktu a její význam pro rozvoj společnosti, opatření a aktivity v průběhu životního cyklu produktu
Alžběta Matějková -
Analýza produktu - zdroj konkurenční výhody
Ivana Popelářová -
Analýza produktu - zdroj konkurenční výhody
Eva Kadlecová -
Analýza produktu - zdroj konkurenční výhody
Kateřina Tlustá -
Analýza produktu – zdroj konkurenční výhody
Filip Štandl -
Analýza finančního produktu vzniklého kombinací podílového fondu a úvěru na bydlení
Vladislav Váňa -
Srovnávací analýza bankovního produktu - podnikatelské účty
Simona Jastrabová -
Uživatelé Facebooku jako cílová skupina reklamní komunikace
Dolejší Dolejší