Analýza produktu – zdroj konkurenční výhody – Bc. Linda Rakytková
Bc. Linda Rakytková
Bachelor's thesis
Analýza produktu – zdroj konkurenční výhody
Product Analysis – Competitive Advantage Source
Abstract:
Předmětem bakalářské práce je analýza produktu jakožto zdroje konkurenční výhody. Konkrétním produktem, který je analyzován, je turné kapely Rammstein s názvem Made In Germany. Práce je rozdělena do čtyř částí. V úvodu je zdůvodněna volba tématu, zhodnocení současné situace trhu a popis metod práce. Druhá část se zabývá obecnou teorií analýzy produktu a konkurence a typologií konkurenčních výhod. Třetí …moreAbstract:
The subject of this bachelor´s degree thesis is a product analysis as a source of a competitive advantage. The concrete product which has been analysed, is a tour of the band Rammstein called Made in Germany. The thesis is divided into four parts. The introduction gives a reason for the theme selection, evaluates a current situation of a market and describes used methods. The second part deals with …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2014
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/ckt8v/
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2014
- Supervisor: Ing. Miloslav Šašek
- Reader: Mgr. Miloslava Kykalová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Analýza produktu jako zdroje konkurenční výhody z pohledu zákazníka a společnosti. Implementace zjištěných výsledků, metodiky inovace produktu a její význam pro rozvoj společnosti, opatření a aktivity v průběhu životního cyklu produktu
Alžběta Matějková -
Analýza produktu - zdroj konkurenční výhody
Ivana Popelářová -
Analýza produktu - zdroj konkurenční výhody
Eva Kadlecová -
Analýza produktu - zdroj konkurenční výhody
Kateřina Tlustá -
Analýza produktu – zdroj konkurenční výhody
Filip Štandl -
Analýza finančního produktu vzniklého kombinací podílového fondu a úvěru na bydlení
Vladislav Váňa -
Srovnávací analýza bankovního produktu - podnikatelské účty
Simona Jastrabová -
Uživatelé Facebooku jako cílová skupina reklamní komunikace
Dolejší Dolejší