Theses 

Consumers use and understanding of food label information and effect on their purchase decision: Case study in Accra, Ghana – Abdul Rahman Ghartey

česky | in English | slovensky

Agenda:
Změnit agendu. Adresa v ISu:

Mendelova univerzita v Brně

Provozně ekonomická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Economics and Management / Business Economics and Management

Práce na příbuzné téma

Zobrazit popisek

Abdul Rahman Ghartey

Bakalářská práce

Consumers use and understanding of food label information and effect on their purchase decision: Case study in Accra, Ghana

Spotřebitelé používají a porozumí informacím o označování potravin a jejich vlivu na rozhodnutí o nákupu; Případová studie v Akkře, Ghana.

Anotace: Tento výzkum měl za úkol prověřit vliv, který mají informace uváděné na obalech potravin na rozhodování spotřebitelů během nákupu ve městě Accra v Ghaně.Na vzorku 150 náhodně vybraných zákazníků bylo za pomocí strukturovaného dotazníku zjišťováno, na jaké informace se během nákupu zaměří a které jsou tedy relevantní pro jejich rozhodování.Dle výsledků je patrná snaha spotřebitelů o informovanost, detaily uvedené na obalech potravin jsou stěžejním zdrojem informací které velkou měrou ovlivňují rozhodnutí o koupi

Abstract: This research investigated consumers' use and comprehension of Food Label Information and the impact on their purchase decision in Accra, Ghana. It also helped in the understanding of most of the information read by purchasers as well as the type of information they sought. The examination studied 150 customers who were chosen randomly in the city and interviewed. Structured Questionnaires were defined to sample information and data from these customers on their use and knowledge regarding Food Label Information.The result proposes that food label information is an essential source of new learning that guides shoppers while doing some purchasing. This demonstrates an extraordinary tendency of consumers’ utilization of food label and consequently impact or changes their purchasing decision.

Klíčová slova: Obal na potraviny, Data/informace, Výživa, Spotřebitelé/nakupující, Balení, Akkře

Keywords: Food Label, Consumers/Shoppers, Nourishment, Accra, Data/Information, Package

Jazyk práce: angličtina

  • Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 1. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ibrahim Musah Donkoh

Citační záznam

Citace dle ISO 690: LaTeX | HTML | text | BibTeX | Wikipedie

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
https://is.mendelu.cz/zp/59009 Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Jak jinak získat přístup k textu

Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta

Relevantní odkazy 


Nahoru | Aktuální datum a čas: 22. 2. 2019 13:34, 8. (sudý) týden

Soukromí

Kontakty: theses(zavináč/atsign)fi(tečka/dot)muni(tečka/dot)cz