Consumers use and understanding of food label information and effect on their purchase decision: Case study in Accra, Ghana – Abdul Rahman Ghartey
Abdul Rahman Ghartey
Bachelor's thesis
Consumers use and understanding of food label information and effect on their purchase decision: Case study in Accra, Ghana
Spotřebitelé používají a porozumí informacím o označování potravin a jejich vlivu na rozhodnutí o nákupu; Případová studie v Akkře, Ghana.
Anotácia:
Tento výzkum měl za úkol prověřit vliv, který mají informace uváděné na obalech potravin na rozhodování spotřebitelů během nákupu ve městě Accra v Ghaně.Na vzorku 150 náhodně vybraných zákazníků bylo za pomocí strukturovaného dotazníku zjišťováno, na jaké informace se během nákupu zaměří a které jsou tedy relevantní pro jejich rozhodování.Dle výsledků je patrná snaha spotřebitelů o informovanost, detaily …viacAbstract:
This research investigated consumers' use and comprehension of Food Label Information and the impact on their purchase decision in Accra, Ghana. It also helped in the understanding of most of the information read by purchasers as well as the type of information they sought. The examination studied 150 customers who were chosen randomly in the city and interviewed. Structured Questionnaires were defined …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 1. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 2. 2019
- Vedúci: Ibrahim Musah Donkoh
- Oponent: Marek Záboj, Ing.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
RAHMAN GHARTEY, Abdul. \textit{Consumers use and understanding of food label information and effect on their purchase decision: Case study in Accra, Ghana}. Online. Bakalárska práca. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/lgps1d/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza spotřebitelského chování
Jana Švecová