Abdul Rahman Ghartey

Bakalářská práce

Consumers use and understanding of food label information and effect on their purchase decision: Case study in Accra, Ghana

Spotřebitelé používají a porozumí informacím o označování potravin a jejich vlivu na rozhodnutí o nákupu; Případová studie v Akkře, Ghana.
Anotace:
Tento výzkum měl za úkol prověřit vliv, který mají informace uváděné na obalech potravin na rozhodování spotřebitelů během nákupu ve městě Accra v Ghaně.Na vzorku 150 náhodně vybraných zákazníků bylo za pomocí strukturovaného dotazníku zjišťováno, na jaké informace se během nákupu zaměří a které jsou tedy relevantní pro jejich rozhodování.Dle výsledků je patrná snaha spotřebitelů o informovanost, detaily …více
Abstract:
This research investigated consumers' use and comprehension of Food Label Information and the impact on their purchase decision in Accra, Ghana. It also helped in the understanding of most of the information read by purchasers as well as the type of information they sought. The examination studied 150 customers who were chosen randomly in the city and interviewed. Structured Questionnaires were defined …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 1. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 2. 2019
  • Vedoucí: Ibrahim Musah Donkoh
  • Oponent: Marek Záboj, Ing.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta

Mendelova univerzita v Brně

Provozně ekonomická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Economics and Management / Business Economics and Management

Práce na příbuzné téma