Bc. Valentin Lopatko

Bakalářská práce

The Role of New Media in a Modern Marketing Communication

The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Anotace:
This thesis dwells into how marketing has evolved with the world entering the new, informational age. A comparison of old and new media shown that the main difference between two forms of media is not the technology or age of said technology but the communication model that it allows users to exercise. From the interviews of the marketing specialist from PwC and Japan, we learned that the new media …více
Abstract:
This thesis dwells into how marketing has evolved with the world entering the new, informational age. A comparison of old and new media shown that the main difference between two forms of media is not the technology or age of said technology but the communication model that it allows users to exercise. From the interviews of the marketing specialist from PwC and Japan, we learned that the new media …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 6. 2020
  • Vedoucí: DBA Oldřich Dutý, MSc
  • Oponent: Ing. Andrea Tomášková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance & Bachelor of Science in Business Administration