Tereza Rosová
Master's thesis
Marketingová strategie společnosti Manufaktura
Marketing Strategy of Manufaktura
Abstract:
Cílem práce je ověřit úspěšnost současné marketingové strategie firmy Manufaktura a navrhnout zlepšení této strategie na základě vlastního spotřebitelského výzkumu. První část je věnována rešerši literatury věnované marketingové strategii a shrnutí již existujících studií zkoumajících chování spotřebitelů vůči zeleným (přírodním) produktům. V praktické části je provedena analýza současné marketingové …moreAbstract:
The main objective of this thesis is to analyze current marketing strategy of Manufaktura and to propose improvements based on primary consumer research. The first part of the thesis is devoted to literature review and knowledge summary of foreign research on consumer attitude towards green products. In the practical part of the thesis, there is an analysis of Manufaktura’s marketing strategy in comarison …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2022
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/85516
Thesis defence
- Date of defence: 1. 6. 2022
- Supervisor: Přemysl Průša
- Reader: Jitka Volfová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/85516
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Návrh marketingové strategie značky MAC cosmetics se zaměřením na generaci Z
Michaela Vavreková -
Reklamní taktiky a marketingové strategie společnosti AVON Cosmetics, spol. s. r. o. aplikované na spotřebitele na českém trhu
Iveta Holčáková -
On-line Marketing Strategy of Key Cosmetics Brands in China
Yihan Wang -
Zhodnocení strategie e-shopů s kosmetikou
Eva RÖHRICHOVÁ -
Discovering the impact of value evolution in marketing communication strategies for Czech consumers. Artistray cosmetics.
Tereza Sedláková -
Návrh marketingové strategie uvedení nové značky přírodní kosmetiky na trh
Silvie Hynčicová -
Communication strategies in blogs focusing on natural cosmetics products
Jana KLÍMOVÁ -
Tvorba marketingové strategie pro e-obchod se selektivní kosmetikou
Jan Martinec