Segmentace trhu tabulkových čokolád u studentů – Renata Popelková
Renata Popelková
Diplomová práce
Segmentace trhu tabulkových čokolád u studentů
Segmentation of tablet chocolate market by students
Anotace:
Hlavním cílem diplomové práce je nalézt diference, resp. podobnosti mezi studenty, kteří konzumují tabulkové čokolády, a na základě odlišností poznat, odkrýt a charakterizovat různé tržní segmenty. Dílčím cílem práce je postihnout mediální chování studentů, jež konzumují tabulkové čokolády, a poskytnout marketingová doporučení ohledně všech odkrytých skupin spotřebitelů. První část diplomové práce …víceAbstract:
The main goal of this Master's Thesis is to discover differences, or rather similarities in consumer's behaviour on the Czech tablet chocolate market by students and based on these differences identify, reveal and characterize various market segments. Partial goal is to detect media behaviour of students who consume chocolate tablets and provide marketing recommendations regarding to all revealed groups …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 9. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/58329
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 9. 2014
- Vedoucí: Dana Zadražilová
- Oponent: Václav Izera
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/58329
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Testing Consumer Behaviour and Psychography viability in Market Strategy
Elizaveta Morozova -
Consumer behavior in sugar free beverage market in China
Zixuan Wang -
Segmentace trhu spotřebitelů kávy s cílem nalezení vhodného segmentu pro produkt Pressca
Michal Sýkora -
Marketingová zákaznická segmentace podle vybraného modelu konkrétního podniku
Kateřina Stránská -
Segmentace spotřebitelského trhu a její využití ve společnosti XY
Klára Fritsche -
Segmentace spotřebitelů na trhu potravin
Pavlína Pechová -
Analýza trhu cukrovinek v České republice z pohledu retail auditu
Eva Konečná -
Segmentace trhu čokolád
Veronika Špidlová