Methodische Vorbereitung auf die Prüfung "Zertifikat Deutsch" im Bereich der rezeptiven Fertigkeiten – Bc. Radka Plachá
Bc. Radka Plachá
Diplomová práce
Methodische Vorbereitung auf die Prüfung "Zertifikat Deutsch" im Bereich der rezeptiven Fertigkeiten
Methodological Preparation for Test "Zertifikat Deutsch" in the area of Receptive Abilities
Abstract:
The thesis „Methodische Vorbereitung auf die Prüfung Zertifikat Deutsch im Bereich der rezeptiven Fertigkeiten“ talks about the examination Zertifikat Deutsch and preparation of candidates for its passing. The thesis is divided into five chapters: Zertifikat Deutsch – theoretical bases, empirie research, tips and advice for the prepatation of the exam and preparation for the receptive part of the exam …víceAbstract:
Diplomová práce „Methodische Vorbereitung auf die Prüfung Zertifikat Deutsch im Bereich der rezeptiven Fertigkeiten“ pojednává o zkoušce Zertifikat Deutsch a přípravě kandidátů na její složení. Práce je rozdělena na 5 kapitol: Zertifikat Deutsch – teoretické podklady, formát zkoušky, empirický výzkum, typy a rady k přípravě na zkoušku a příprava na receptivní části zkoušky. Součástí jsou také pracovní …více
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2008
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ftebt/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2008
- Vedoucí: PhDr. Alice Brychová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PLACHÁ, Radka. \textit{Methodische Vorbereitung auf die Prüfung ''Zertifikat Deutsch'' im Bereich der rezeptiven Fertigkeiten}. Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 2008. Dostupné z: https://theses.cz/id/lguu7e/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství německého jazyka pro základní a jazykové školy
Práce na příbuzné téma
-
Rozvoj porozumění čtenému textu u žáků třetí třídy prvního stupně běžné základní školy
Pavel Svoboda -
Interference mezi auditivním kanálem informací a porozuměním textu
Pavel Janeček -
Porozumění čtenému textu u žáků třetích ročníků v jejich mateřském jazyce v ČR a Pensylvánii (na základě srovnávacího testu PSSA)
Karolína BURIAN -
Porozumění čtenému textu u žáků se specificky narušeným vývojem řeči
Zuzana Brodcová -
Vliv e-čtení na vnímání textu
Tomáš Zima -
Porozumění čtenému textu u žáků mladšího školního věku s ohledem na jejich mentální vývoj.
Karolína ŠEBKOVÁ -
Vysokoškoláci s vrozenou a raně získanou vadou sluchu a jejich problémy s porozuměním čtenému odbornému textu
Lenka Tonarová -
Společné čtení textu z pohledu dítěte předškolního věku
Martina Boráková