Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky – Ing. Jitka Kučerová
Ing. Jitka Kučerová
Bakalářská práce
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
The analysis of merchandising and shopping atmosphere in selected retail store
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou merchandisingu a nákupní atmosféry vybraných maloobchodních jednotek. Jedná se o prodejny s drogistickým zbožím nacházející se v centru města Jihlavy a to konkrétně o drogerii TETA, drogerii DM a drogerii – parfumerii ROSSMANN. Dílčím cílem je porovnání využívání merchandisingových zásad těchto prodejen a následné srovnání s preferencemi internetových respondentů …víceAbstract:
This study is going to examine merchandising and shopping habits in selected retail units. Those units are a retail drugstores located in the centre of Jihlava. Those shops namely are - TETA Drogerie, DM and Perfumery Rossman. The goal of this particular work is to compare how efficiently and effectively are those retailers using principles of merchandising. Those findings are ranked and compared to …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/zqb0j/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2015
- Vedoucí: Ing. Roman Švec, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Hana Ezrová, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KUČEROVÁ, Jitka. \textit{Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/lgx3vy/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma
Práce na příbuzné téma
-
Merchandising prodejních jednotek konkrétní značky
Marcel VACULA -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Jakub Marek -
Fashion merchandising a jeho aplikace ve vybrané firmě
Markéta Bechiňová -
Merchandising ve vybrané firmě
Tereza Poláková -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Lenka Švejdová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Adéla Fialová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Adéla Fialová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Lenka Švejdová