BcA. Adéla Hrazdílková

Master's thesis

Vizuální identita a prezentace malého pivovaru

Visual Identity and Presentation of the Small Brewery
Anotácia:
Hlavním cílem této diplomové práce bylo vytvořit novou vizuální identitu malého pivovaru Koníček. Ve své teoretické práci se zaměřuji na výzkum jednotlivých vizuálních identit velkých i drobných pivovarů, ze kterých jsem analyzovala jejich vizuální jazyk, který mi pomohl v tvorbě praktické části, kde píšu o pracovním postupu své závěrečné práce.
Abstract:
The main aim of this thesis was to create a new visual identity of the small brewery Koní-ček. In my theoretical work, I focus on the research of individual visual identities of large and small breweries, from which I analyzed their visual language, which helped me in the creation of the practical part, where I write about the workflow of my final work.
 

Kľúčové slová

pivo pivovar vizuální identita logo
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2019

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Hrazdílková, Adéla. Vizuální identita a prezentace malého pivovaru. Zlín, 2019. diplomová práce (MgA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Master programme / odbor:
Visual Arts / Multimedia and Design - Graphic Design

Práce na příbuzné téma