Tomáš Duda
Master's thesis
Typologie zákazníků na trhu diskontních prodejen
Customer Typology in the Discount Retail Market
Abstract:
Tato diplomová je zaměřena na tvorbu typologie zákazníků na trhu diskontních prodejen. Cílem bylo navrhnout typologii zákazníků na tomto trhu a blíže charakterizovat jednotlivé zákaznické skupiny podle jejich spotřebitelského chování. Výzkum byl proveden online dotazníkovým šetřením. Pomocí faktorové a shlukové analýzy byly identifikovány čtyři shluky zákazníků, vyskytující se na trhu diskontních prodejen …moreAbstract:
This thesis focuses on the creation of a customer typology in the discount retail market. The main goal was to propose a typology of customers on this market and to characterize individual customer groups according to their consumer behaviour. The research was conducted by an online questionnaire survey. Using factor and cluster analysis, four clusters of customers were identified in the discount retail …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2024
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/152778
Thesis defence
- Date of defence: 28. 5. 2024
- Supervisor: Miluše Hluchníková
- Reader: Lukáš Kozák
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme:
Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
Analýza pozice diskontních prodejen na českém trhu
Petr Palo -
Analýza pozice diskontních prodejen na českém trhu
Sylvie Houžvová -
Analýza marketingové strategie firmy X5 Retail Group na ruském trhu se zaměřením na vybraný typ prodejen
Tatiana Taran -
Analýza pozice diskontních prodejen na českém maloobchodním trhu
Hana Mišková -
Typologie spotřebitelů na trhu se sportovním vybavením
Kristýna Mahoušková -
Spotřebitelské chování uživatelů internetových obchodů / Typologie zákazníků
Eliška Medunová -
Typologie zákazníků obchodních center
Gabriela Košťálová -
Typologie chování spotřebitelů na trhu s parfémy na základě vnímané hodnoty značky
Veronika Kročilová