Typologie zákazníků na trhu diskontních prodejen – Tomáš Duda
Tomáš Duda
Diplomová práce
Typologie zákazníků na trhu diskontních prodejen
Customer Typology in the Discount Retail Market
Anotace:
Tato diplomová je zaměřena na tvorbu typologie zákazníků na trhu diskontních prodejen. Cílem bylo navrhnout typologii zákazníků na tomto trhu a blíže charakterizovat jednotlivé zákaznické skupiny podle jejich spotřebitelského chování. Výzkum byl proveden online dotazníkovým šetřením. Pomocí faktorové a shlukové analýzy byly identifikovány čtyři shluky zákazníků, vyskytující se na trhu diskontních prodejen …víceAbstract:
This thesis focuses on the creation of a customer typology in the discount retail market. The main goal was to propose a typology of customers on this market and to characterize individual customer groups according to their consumer behaviour. The research was conducted by an online questionnaire survey. Using factor and cluster analysis, four clusters of customers were identified in the discount retail …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2024
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/152778
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2024
- Vedoucí: Miluše Hluchníková
- Oponent: Lukáš Kozák
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Analýza pozice diskontních prodejen na českém trhu
Petr Palo -
Analýza pozice diskontních prodejen na českém trhu
Sylvie Houžvová -
Analýza marketingové strategie firmy X5 Retail Group na ruském trhu se zaměřením na vybraný typ prodejen
Tatiana Taran -
Analýza pozice diskontních prodejen na českém maloobchodním trhu
Hana Mišková -
Typologie spotřebitelů na trhu se sportovním vybavením
Kristýna Mahoušková -
Spotřebitelské chování uživatelů internetových obchodů / Typologie zákazníků
Eliška Medunová -
Typologie zákazníků obchodních center
Gabriela Košťálová -
Typologie chování spotřebitelů na trhu s parfémy na základě vnímané hodnoty značky
Veronika Kročilová