Využití reklamních systémů Google Ads, Sklik a Facebook Ad ve vybrané bance – Veronika Čmolíková
Veronika Čmolíková
Bakalářská práce
Využití reklamních systémů Google Ads, Sklik a Facebook Ad ve vybrané bance
The Use of Advertising Systems Google Ads, Sklik and Facebook Ad in a Selected Bank
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá využitím reklamních systému Google Ads, Sklik a Facebook Ad ve vybrané bance. Teoretická část je zaměřená na online marketing, sociální sítě, na jednotlivé reklamní systémy a na způsoby jejich vyhodnocení. Praktická část se věnuje hlavnímu cíli, a to analýze reklamních systému a následně návrhu jejich využití, pomocí alokací nákladů vybraných kampaní.Abstract:
The bachelor's thesis deals with the use of advertising systems Google Ads, Sklik, and Facebook Ad in a selected bank. The theoretical part is focused on online marketing, social networks, individual advertising systems, and methods of their evaluation. The practical part is devoted to the main goal of the thesis, namely the analysis of advertising systems and the design of their use, by allocating …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ČMOLÍKOVÁ, Veronika. \textit{Využití reklamních systémů Google Ads, Sklik a Facebook Ad ve vybrané bance}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/lh022s/.
Jak správně citovat práci
Čmolíková, Veronika. Využití reklamních systémů Google Ads, Sklik a Facebook Ad ve vybrané bance. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Facebook Marketing
Azur Bijedić -
Facebook Marketing
Peter Person -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
Online Marketing Focused on Google Adwords and Facebook - Eshop Yapko.cz Case Study
Duc Hoang Do -
Facebook Marketing a kampaně dané společnosti
Jan Machek -
Online marketing na sociálních sítích vybraných společností
Lucie Vejsadová -
Internetový marketing prostřednictvím výkonnostní PPC reklamy ve vybrané firmě
Ondřej Svoboda -
Postavení PPC na trhu reklamy
Andrey Berest