Účinnost nástrojů posilování vztahů se zákazníky u volně prodejných léků – Bc. Jan Franc
Bc. Jan Franc
Master's thesis
Účinnost nástrojů posilování vztahů se zákazníky u volně prodejných léků
Efficiency of Customer Relationships Strengthening Tools in Over the Counter Drugs
Anotácia:
Tato diplomová práce se věnuje problematice posilování vztahů se zákazníky a vybraným nástrojům jejich podpory. V první části je vysvětlen pojem posilování vztahů se zákazníky a jeho podstata. V další části jsou vymezeny vybrané nástroje posilování vztahů se zákazníky, a to informační podpora a poradenství, podpora prodeje, podpora retence a podpora loajality zákazníků, včetně jejich nejčastěji používaných …viacAbstract:
This thesis is dedicated to strengthening customer relationships and selected tools for their support. The first part explains the concept of strengthening customer relationships and its essence. Selected tools of strengthening customer relationships are defined in next part - information support and consultancy, sales promotion, support of retention and customer loyalty, including the most commonly …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2015
- Vedúci: prof. Ing. Hana Lošťáková, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Franc, Jan. Účinnost nástrojů posilování vztahů se zákazníky u volně prodejných léků. Pardubice, 2015. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta chemicko-technologickáUniversity of Pardubice
Faculty of Chemical TechnologyMaster programme / odbor:
Chemical and Process Engineering / Economy and Management of Chemical and Food Industry
Práce na příbuzné téma
-
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Milena Osipova -
Prospěšnost zákaznicky orientované firemní kultury pro posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu
Marcela Neumanová -
Vliv image firmy dodavatele na posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu
Eva Neumanová -
Řízení vztahů se zákazníky a jeho informační podpora ve vybrané firmě
Patrícia Majeská -
Řízení vztahů se zákazníky a jeho informační podpora ve vybrané firmě
Patrícia Majeská -
Řízení vztahu se zákazníkem a jeho informační podpora
Nikola Wojnarová -
Řízení vztahů se zákazníky a jeho informační podpora ve vybrané firmě
Patrícia Majeská -
Informační podpora procesů ve firmě RSC
Natálie Nedvědová