Síťová asynchronní aplikace Piškvorky – Josef Kvasnica
Josef Kvasnica
Bakalářská práce
Síťová asynchronní aplikace Piškvorky
Asynchronous network application Gomoku
Anotace:
Práce se bude v teoretické části zabývat popisem známé hry Piškvorky, přehledem použitých technologií (C#/.NET), rozborem asynchronní komunikace, a převážně popisu síťové komunikace (socketový mechanizmus). V praktické části je navržena samotná aplikace, která demonstruje síťovou komunikaci. Samotná aplikace bude pracovat na bázi klient-server a bude implementačně rozdělena do dvou logických částí …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 5. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bakalářský studijní program / obor:
Elektrotechnika a informatika / Aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.