Buying Behavior of Indian Consumers – Ing. Sanjaye Prassad Gopalswamy Dhanalakshmi
Ing. Sanjaye Prassad Gopalswamy Dhanalakshmi
Diplomová práce
Buying Behavior of Indian Consumers
Buying Behavior of Indian Consumers
Abstract:
The aim of the diploma thesis is to explore the buying behavior of Indian consumers, examining the various factors that influence their purchasing decisions. A diploma thesis explores how an individual's life experiences, access to opportunities, and overall well-being influence the purchasing decisions of Indian consumers when it comes to both traditional retail (offline) and online markets. This …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2024
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/dhw1u/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2024
- Vedoucí: Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D.
- Oponent: Ing. Michal Stoklasa, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Business Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
The shift of customers buying behavior as a result of “corona crisis”
Usupbekova Usupbekova -
The impact of TikTok livestreaming on buying behavior in fashion products of Gen Z in Vietnam
Thi Thuy Dung Nguyen -
Impact of Celebrity Endorsement on the buying behavior of consumers
Pradhuman Soni -
Consumer Buying Behavior
Harigovind Gopinatha Kaimal -
Role of Culture in Consumer Buying Behavior
Ipek Cücük -
Traditional shopping experience vs. online shopping experience of electronic products: Determinants of Consumer Buying Behavior.
Stephanie Armenta Camacho -
A Cross-Cultural Analysis of Consumer Behaviour on the Indian and Czech Beer Markets
Bineesh Bino -
Luxury Consumer Behavior in Digital World
XINNI LUO