Tomáš Chvátal

Bachelor's thesis

3D modely do her

Creating 3D models for games
Abstract:
Svou bakalářskou prací bych rád přispěl k pochopení procesu vytváření 3D modelů pro herní průmysl. Po úvodu do krátké historie oboru a několika vzorových příkladech se chci zabývat technikami a zásadami nutnými pro vytvoření kvalitního a komplexního modelu do počítačových her, který má správnou topologii, textury, mapy a rigging. Hlavní přínos práce spočívá v komplexním popisu procesu s popsanou metodikou …more
Abstract:
With my thesis I would like to contribute to understanding of a process of creating 3D models for game industry. After an introduction to short history of the field and some model examples I would like to talk about techniques and principles necessary for creating complex and quality 3D model for computer games which has right topology, textures, maps and rigging. The main benefit of my thesis is in …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 2. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 15. 6. 2018
  • Supervisor: Václav Dušek
  • Reader: Jan Bubeníček

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/73341