Tomáš Chvátal
Bachelor's thesis
3D modely do her
Creating 3D models for games
Anotácia:
Svou bakalářskou prací bych rád přispěl k pochopení procesu vytváření 3D modelů pro herní průmysl. Po úvodu do krátké historie oboru a několika vzorových příkladech se chci zabývat technikami a zásadami nutnými pro vytvoření kvalitního a komplexního modelu do počítačových her, který má správnou topologii, textury, mapy a rigging. Hlavní přínos práce spočívá v komplexním popisu procesu s popsanou metodikou …viacAbstract:
With my thesis I would like to contribute to understanding of a process of creating 3D models for game industry. After an introduction to short history of the field and some model examples I would like to talk about techniques and principles necessary for creating complex and quality 3D model for computer games which has right topology, textures, maps and rigging. The main benefit of my thesis is in …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 2. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/73341
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2018
- Vedúci: Václav Dušek
- Oponent: Jan Bubeníček
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/73341
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi
Práce na příbuzné téma
-
Design a tvorba deskových her
Darina Bannikova -
Vývoj a tvorba postav pro počítačové hry
Tereza Koudelková -
Tvorba didaktických her v OS Android do výuky anglického jazyka na 2. stupni ZŠ s využitím Godot Engine
Tomáš ČERNÍK -
Tvorba on-line únikových her pro přírodovědné předměty na ZŠ (manuál pro učitele)
Lucie BLÁHOVÁ -
Střih a tvorba teaserů pro digitálni hry
Tomáš Bucher -
Tvorba výukových únikových her s využitím ICT.
Bohumil VANĚK -
Tvorba interaktivních her pro internetové prohlížeče
Roman KRYMLÁK -
Využití marketingových technik u tvůrců počítačových her
Petra Krebsová