Tomáš Chvátal

Bakalářská práce

3D modely do her

Creating 3D models for games
Anotace:
Svou bakalářskou prací bych rád přispěl k pochopení procesu vytváření 3D modelů pro herní průmysl. Po úvodu do krátké historie oboru a několika vzorových příkladech se chci zabývat technikami a zásadami nutnými pro vytvoření kvalitního a komplexního modelu do počítačových her, který má správnou topologii, textury, mapy a rigging. Hlavní přínos práce spočívá v komplexním popisu procesu s popsanou metodikou …více
Abstract:
With my thesis I would like to contribute to understanding of a process of creating 3D models for game industry. After an introduction to short history of the field and some model examples I would like to talk about techniques and principles necessary for creating complex and quality 3D model for computer games which has right topology, textures, maps and rigging. The main benefit of my thesis is in …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 2. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2018
  • Vedoucí: Václav Dušek
  • Oponent: Jan Bubeníček

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/73341