Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace – Ing. Karyna Yusupova
Ing. Karyna Yusupova
Diplomová práce
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Marketing communication of Czech Universities with an emphasis on the promotion of marketing, marketing communications
Anotace:
V současné době se nabídka terciálního vzdělávání zvýšuje, a tím pádem roste i konkurence na trhu vysokých škol. V České republice má o vysokoškolské vzdělání zájem čím dál více absolventů a na kromě toho se zde vzdělává mnoho zahraničních studentů. Z tohoto důvodu musí vysoké školy volit správnou marketingovou a komunikační strategii, tak aby byla efektivní a přilákala potenciální klienty. Cílem této …víceAbstract:
Nowadays, the offer of tertiary education is increasing, and thus the competition in the higher education market is growing. In the Czech Republic, more and more graduates are interested in higher education, and many foreign students are educated. For this reason, universities have to choose the right marketing and communication strategy to be effective and to attract potential clients. The aim of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 7. 2020
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/sbkgp/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 8. 2020
- Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
- Oponent: doc. Radim Valenčík, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
YUSUPOVA, Karyna. \textit{Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace} [online]. Praha, 2020 [cit. 2023-12-08]. Dostupné z: https://theses.cz/id/lh8jx2/. Diplomová práce. Vysoká škola finanční a správní, a.s. Vedoucí práce PhDr. Pavel Čírtek.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketing psychologie sportu a vztahy s veřejností
Patrik Vašíček -
Komparace nástrojů marketingové komunikace firmy XYZ s.r.o. s nástroji využívanými firmou Baťa a.s. do roku 1945
Lukáš Staněk -
Komunikace a vztahy s veřejností v lesnictví
Mirka Soldánová -
Vztahy s veřejností v politice na příkladě politických stran působících v Ústí nad Labem
Michaela SKOKANOVÁ -
Možnosti využití nástrojů PR pro navazování vztahů s veřejností v Charitním domě Salvator
Jan Forró -
Principy obsahu komunikace Moravské galerie s veřejností v období od 80. let 20. století do současnosti
Libuše Pečenková -
International Direct Marketing of the selected company
Florian Kehrer -
Přímý marketing jako komunikační technika v kazašském podniku
Nikita Bubnov